W odwiedziny.

 

Niedługo idę do siostry w odwiedziny i chcę coś dla małej fajnego kupić. Przeszukałam Internet i sklepy u mnie w mieście wzdłuż i wszerz i niczego konkretnego nie mogłam znaleźć, aż nagle natrafiłam na bardzo ciekawy i kolorowy artykuł, (znajdujący się poniżej) w którym można się dowiedzieć, że grzechotka może być w kształcie perkusji i jest nie tylko zabawką, ale też elementem potrzebnym i sprzyjającym dla rozwoju dziecka. Ja na przykład zawsze chciałam mieć zabawkę w stylu grającym w domu, a Wy? Ale nikt mi jej nie chciał dać, bo za głośno, teraz przynajmniej podaruje ją małej. O! 🙂

Leave a Reply

